مصاحبه آرشیو خبر ها
با یووه مذاکره می کنیـم

با یووه مذاکره می کنیـم

کلودیو مارکیزیو هافبک ارزشمند یوونتوس شایعات زیادی را پیرامون خود می بیند و با توجه به پیشنهاد تیم هایی مانند منچستر یونایتد برای او ، آینده مارکیزیو و تمدید قراردادش سوال خبرنگاران ار مدیر برنامه هایش اسـت .

" من می دانم که شما اخبار و مطالبی را در مورد تمدید قرارداد کلودیو می نویسید . در این زمان ، موضع ما کاملا مشخص است : نظر کلودیو واضح و صریح است و او تا جایی که ممکن باشد ادامه خواهد داد . اما اکنون در مورد هر چیزی فکر می کند بجز قرارداد ! "

" اکنون فصل با بدست آوردن قهرمانی رو به پایان است و البته یک دیدار بسیار مهم در برابر فیورنتینا در لیگ اروپا فرا رسیده و سپس جام جهانی همراه با ایتالیا در پیش خواهد بود "

" مارکیزیو همیشه به ادامه دادن رویا با پوشیدن لباس یوونتوس اصرار دارد و با توجه به اینکه هنوز 2 سال از قرارداد او با یووه باقی مانده ، نیازی برای فعالیت من نخواهد بود "

" زمانش که فرا رسد با مدیران و سرمربی یوونتوس مذاکره خواهیم کرد و برای این عجله ای نخواهیم داشت ، هر زمانی که آن ها با ما تماس بگیرند ما رو در رو صحبت و مذاکره خواهیم کرد و فکر نمی کنم مشکلی برای ادامه دادن باشد "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: